Zwroty i Reklamacje

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz nasze warunki zwrotów i reklamacji

Zdjęcia wystawione na aukcjach są zdjęciami poglądowymi. Sadzonki mogą się różnić w zależności od pory roku.

W przypadku uszkodzeń paczek/ braków w zawartości kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody i mają prawo Państwo żądać wydania prawidłowo wypełnionego dokumentu.

Reklamacje nie będą rozpatrywane jeżeli nie zostanie prawidłowo wypełniony protokół szkody.

Jeżeli po rozpakowaniu paczki stwierdzają Państwo jakiekolwiek wady zakupionych wysyłkowo roślin prosimy o zgłoszenie tego faktu drogą mailową na adres: alle.ogrod24@wp.pl
Po otrzymaniu towaru i stwierdzeniu uszkodzenia lub niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem, klient zobowiązany jest do poinformowania nas o zaistniałym fakcie najpóźniej w przeciągu 48h od odebrania przesyłki.
Termin 48h jest istotny , ze względu na to, że w zamówieniu występuje żywy towar, który ulega zepsuciu (np. przez przesuszenie).
Nie odpowiadamy za stan roślin, który jest wynikiem błędów w pielęgnacji przez Kupującego, bądź opóźnieniem w odebraniu przesyłki  (awizowanie przesyłki).
Reklamacje będą uwzględniane tylko wtedy, kiedy otrzymamy od Państwa maila ze zdjęciami reklamowanej rośliny. Zdjęcie powinno być wyraźne i przedstawiać dokładnie to, co Państwo kwestionują.
Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych
Reklamacja zostanie uznana gdy stwierdzone zostanie, że otrzymany produkt został uszkodzony w takim stopniu, który uniemożliwia jego wykorzystanie lub gdy stwierdzi się, że jego stan, lub jakość znacznie odbiega od powszechnie przyjętych norm jakościowych dla roślin ozdobnych.
Chcemy aby byli Państwo w pełni zadowoleni z zakupionego towaru, prosimy więc o współpracę w rozwiązywaniu spornych sytuacji,
każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie i staramy się znaleźć rozwiązanie w pełni zadowalające dla naszych klientów.
W przypadku uznania reklamacji, Klient otrzymuje finalnie nowy produkt (reklamowany towar prosimy o zabezpieczenie na czas podróży i odesłanie na adres znajdujący się w zakładce KONTAKT wraz z paragonem i paszportem).

Treść reklamacji powinna zawierać:

-zdjęcie paragonu/faktury
-dane odbiorcy przesyłki
-datę otrzymania przesyłki
-zdjęcia reklamowanego towaru
-krótki opis uszkodzeń/wad
-zdjęcie paszportu roślin

ZWROT:
Ograniczona możliwość lub brak możliwości zwrotu towaru ponieważ są to żywe rośliny.

Prosimy o przemyślane zakupy na naszych aukcjach zwrotu towaru nie przyjmujemy.

Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem, czy też przedsiębiorcą z JDG nie jest możliwe w przypadkach, gdy zwrotowi podlegają świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Na podstawie  artykułu 38 ustawy nie ma możliwości zwrotu takich produktów jak sadzonki, domowe rośliny, żywych owadów.

RĘKOJMIA:

W przypadku niezadowolenia z otrzymanego produktu klient ma prawo powołać się na rękojmię
(obniżenia ceny wysłanych roślin).

Towar w dziale PROMOCJA nie podlega reklamacji ze względów jakościowych . Są to sadzonki II klasy dlatego ich cena jest obniżona.